Nauja paroda „Vien šventieji“ kviečia pasižvalgyti po krikščioniškųjų atvaizdų keliones liaudies ir profesionalioje dailėje. Parodoje pristatomi šventieji, atkeliavę tiek iš XVI amžiaus, tiek iš šiuolaikinių autorių dirbtuvių.
2024 m. lapkričio 14 d. Mo muziejuje buvo atidaryta paroda „Ilgiuosi, nežinau ko“, kuriai TARTLE paskolino J. Mikėno skulptūrą „Perkūnas“.
Albinas Elskus (1926–2007) – dailininkas vitražistas, tapytojas, atsidavęs pedagogas, įkvėptas eseistas, aistringas buriuotojas.
Pacai – viena garsiausių, seniausių, įtakingiausių, turtingiausių, Lietuvos Didžiajai Kunigaikštystei labiausiai nusipelniusių, jos interesus gynusių didikų giminių. Pacai didžiavosi aristokratišku grafų titulu, išraiškingu dvigubos lelijos herbu, kurio motyvus naudojo ir Prancūzijos karaliai, ir Florencijos Medičiai.
Iš viso parodoje rodoma bemaž 300 eksponatų: tapybos, grafikos, skulptūros, tekstilės, auksakalystės ir kitų taikomosios dailės kūrinių, piešinių ir projektų, senųjų fotografijų, autentiškų dokumentų ir senųjų spaudinių, ginklų ir šarvų, kitų istorinių relikvijų iš Lietuvos, Lenkijos ir Ukrainos muziejų, bibliotekų, archyvų, bažnyčių, vienuolynų, privačių rinkinių. Parodai eksponatus paskolino rekordinis skaičius savininkų – net penkiasdešimt. Parodoje ir 3 kūriniai iš TARTLE kolekcijos.
Pacų istorijai ir paveldui skirta paroda tęsiama tradicija pristatyti ryškiausius pėdsakus, vertingiausią paveldą palikusias istorines Lietuvos didikų gimines. Grafams Pacams surengta paroda išsiskiria tuo, kad joje pristatoma jau išmirusi didikų giminė, kuri pati negali nei pasirūpinti savo protėvių paveldu, nei toliau kaupti kolekcijų, nei formuoti giminės ar atskirų jos atstovų istorinio įvaizdžio ir veikti visuomenės istorinės atminties. Tad didikams Pacams skirta paroda tampa dar aktualesniu paminklu, įprasminančiu kadaise didžios, bet išnykusios didikų giminės nuopelnus, aktualinančiu unikalų jų paveldą.
„Nepatogus Vilnius“ pasakoja apie prietarais ir stereotipais apipintus miesto gyventojus, kurių beveik nepažįstame, todėl dažnai vengiame, kartais net bijome. Tai paroda apie žmones, kurių, pasak apklausų, vilniečiai mieliau nematytų. Ir apie įsitikinimus, kurie kursto konfliktus, apsunkina gyvenimą. Šiai parodai eksponatą skolino ir TARTLE.
LNDM Taikomosios dailės ir dizaino muziejuje atidaroma paroda „Geležinis Vilnius“. Per unikalų miesto istorijos ir šiuolaikinio meno dialogą lankytojams atsiskleis geležies grožis ir svarba. „Geležinis Vilnius“ kvies naujai pažvelgti į geležį – ir kaip į miesto istorijos liudininkę, ir kaip į kūrybos įkvėpimo šaltinį. Paroda „Geležinis Vilnius“ veiks iki kovo 16 d. Parodoje - Teodoro Kazimiero Valaičio „Vėtrungė“ (1972) iš TARTLE kolekcijos.
Ši paroda tai pasakojimas apie pilietinio nepaklusnumo simbolį sovietmečio Lietuvoje – Justiną Mikutį. Dėl savo gilių įžvalgų jis tebevadinamas filosofu, mąstytoju, net pranašu. Daugelį kūrėjų baimės ir netikrumo atmosferoje Mikutis traukė savo minčių laisve. Jo erudicija kontrastavo su oficialiosios ideologijos primityvumu. Dešimtmetį kalintas Sibiro lageryje ir net prašęs likusį bausmės laiką pakeisti sušaudymu, grįžo suluošintas. Jis buvo stipriai paveiktas trauminės patirties, tačiau jo laikysena – tai sistemos nebijojusio, neturėjusio ką prarasti, drąsa.
Parodoje pristatoma per pusantro šimto eksponatų. Kūrinius skolino net 14 institucijų bei privatūs kolekcininkai. Parodoje eksponuojamas Arvydo Šaltenio kūrinys „Diena mieste“ (1987) yra iš TARTLE kolekcijos.
Šiuo metu keičiame ekspoziciją, lankytojus į naująją parodą pakviesime birželio pradžioje.
Nauja TARTLE paroda atsuka istorinį Vilniaus laikrodį net 500 metų ir pateikia miesto postmodernistinę viziją.
Vytauto Kasiulio muziejų pasiekė Kumu muziejuje Taline eksponuota paroda, skirta trijų Baltijos šalių dailininkių – Malle Leis (1940–2017), Maijos Tabakos (1939) ir Marijos Teresės Rožanskaitės (1933–2007) sovietinės eros pabaigos – 8-ojo ir 9-ojo dešimtmečio – kūrybai.